top of page
PRIJZEN

Maak de keuze die best past in functie van je tijd en doelstelling.

​

Een abonnement voor 1x, 2x of 3x per week zal zorgen voor continuïteit en dus ook de beste resultaten. 

​

Een Discovery pas, losse beurt, 5 beurten of 10 beurtenkaart is ideaal als je wil kennismaken of niet wekelijks een les kan volgen.

Abonnementen:

Per 1e van de maand krijg je 4, 8 of 12 credits, afhankelijk van het gekozen abonnement. De looptijd van een abonnement is minstens 6 en wordt daarna telkens met een maand verlengd tot het abonnement wordt opgezegd. Het contract wordt beëindigd op het einde van de maand die volgt op de maand van opzegging. De abonnementsgelden worden betaald via maandelijkse domiciliëring en dit telkens op het einde van de maand die voorafgaat aan de maand van het abonnement.
Abonnementen zijn de voordeligste optie en kunnen daardoor niet onderbroken worden. Bij langdurige ziekte/blessure kan het abonnement vroegtijdig opgezegd worden mits voorlegging van een doktersattest. De maandelijks verkregen credits blijven 6 weken geldig zodat lessen kunnen ingehaald worden.

Beurtenkaarten:


Alle credits hebben een geldigheidsduur, zijn strikt persoonlijk en niet verlengbaar. Hierin is reeds rekening gehouden met vakantie -en ziektedagen. Vervallen credits kunnen niet gerecupereerd worden en worden om geen enkele reden terugbetaald.
In je persoonlijk account (app of website) kan je zien hoeveel credits je nog hebt en hoe lang ze nog geldig zijn.

​

Discovery pass: 3 lessen/ 3 weken geldig na aankoop
1 credit: 1 les/  1 maand geldig na aankoop

5 credits: 5 lessen/ 6 maanden geldig na aankoop
10 credits:  10 lessen/ 12 maanden geldig na aankoop

 

Meest gestelde vragen over je abonnement of beurtenkaart

Een abonnement van 4, 8 of 12 credits per maand is de meest voordelige en een heel

flexibele optie. We merken dat hier toch nog heel veel vragen rond gesteld worden.

Daarom willen we de meestgestelde vragen en antwoorden hierover nog even voor jullie opsommen:

 

Vraag: ’Ik heb deze maand (wegens ziekte, vakantie, of andere redenen) niet al mijn credits kunnen opgebruiken, kan ik deze nog recuperen ?’

Antwoord: 'Ja, dat kan. Een abonnement is flexibel in die zin dat je credits die je aan de start van elke maand krijgt geen 4 maar 6 weken geldig zijn. Ben je dus bijvoorbeeld om welke reden dan ook 2 weken niet kunnen komen, dan kan je de maand er op die 2 niet gebruikte credits nog inzetten. Heb je deze na die 6 weken niet gebruikt vervallen ze uiteraard wel. Hier maken we geen enkele uitzondering op, zo blijft het eerlijk voor iedereen.

 

Vraag: ’Ik ben lange tijd op vakantie of op reis. Kan je mijn abonnement even bevriezen?’

Antwoord: We hebben ervoor gekozen om 2 weken extra flexibiliteit aan te bieden om ziektedagen, vakantiedagen of eventuele sluitingsdagen van de studio op te vangen.

Ga je door omstandigheden enkele maanden geen gebruik maken van je abonnement dan kan je deze opzeggen na de eerste periode van 6 maanden.

 

Vraag: ’Waar kan ik zien hoeveel credits ik nog heb?’

​

Antwoord: ‘Alles is perfect op te volgen in de Studio Pura Vida app onder ’mijn lidmaatschap’ of op de pc via puravida.virtuagym.com. Even inloggen met je mailadres en wachtwoord en je kan alles terugvinden en opvolgen.

 

Vraag: 'Moet ik altijd aan de start van de maand een abonnement afsluiten of kan dat ook

halverwege de maand?’

Antwoord: Je kan gelijk wanneer een abonnement aankopen. Het systeem rekent dan die eerste maand automatisch pro rato uit (je betaalt dan uiteraard ook niet het volledige bedrag die maand).

Start je dus bijvoorbeeld op de 15e met een abonnement van 4 credits per maand dan zal je  voor die maand pro rato 2 credits krijgen en vanaf de volgende maand komen er telkens 4 automatisch bij.

 

Vraag: ’Ik wil de 30e van deze maand een les boeken maar dat lukt niet? Ik heb nochtans een

abonnement, wat loopt er mis?

 

Antwoord: Wanneer je al je credits voor de maand al hebt opgebruikt kan het voorvallen dat je aan het einde van de maand een credit te kort komt om een les te boeken.

 

Oplossing: Je koopt een extra 5-beurtenkaart (6 maanden geldig) aan als dit vaker voorkomt of je vraagt ons je huidige abonnement af te sluiten en een nieuw met meerdere credits op te starten.

 

Vraag: ’ik wil wel een abonnement maar deze maand kan ik niet zo vaak komen, volgende maand wel en de maand daarna weer minder. Kan ik geregeld switchen van het ene naar het andere abonnement?

 

Antwoord: Oeps nee, dat is helaas niet mogelijk. Dan neem je best het laagste abonnement en vul je wanneer nodig aan met een beurtenkaart’

 

Vraag: Een abonnement afsluiten is voor minstens 6 maanden, stopt het daarna vanzelf?’

Antwoord: Om administratieve redenen en kosten vragen we je idd om je te engageren voor

minimum 6 maanden, nadien wordt dit automatisch maandelijks verlengd. Wil je dit niet? Een simpel mailtje naar ons is voldoende om je abonnement stop te zetten.

 

Heb je een andere vraag ivm met je abonnement of beurtenkaart?

Neem dan contact op met Karl via 0475/290349 of stuur een mail naar info@puravidatremelo.be

Karl zal jou dan asap een antwoord op je vraag geven!

bottom of page