PRIJZEN
KOM FLEXIBEL NAAR DE LESSEN MET ONZE BEURTENKAARTEN OF KIES VOOR MEER CONTINUÏTEIT MET EEN MAANDELIJKS ABONNEMENT.
Kies altijd een formule die best past in functie van je tijd, motivatie en doelstelling.
​
Onze tip:
Een losse les, 5 beurten- of 10 beurtenkaart is ideaal als je meer vrijheid nodig hebt of niet wekelijks een les kan volgen. Een abonnement geeft je de motivatie om wekelijks je moment in te plannen. Hiermee ga je ook sneller je doel bereiken.
Abonnementen:
​
Per 1e van de maand krijg je 4, 8 of 12 credits, afhankelijk van het gekozen abonnement. De looptijd van een abonnement is minstens 6 maanden en wordt daarna telkens met een maand verlengd tot het abonnement wordt opgezegd. Het contract wordt beëindigd op het einde van de maand die volgt op de maand van opzegging. De abonnementsgelden worden betaald via maandelijkse domiciliëring en dit telkens op het einde van de maand die voorafgaat aan de maand van het abonnement.
Abonnementen zijn de voordeligste optie en kunnen daardoor niet onderbroken worden. Bij langdurige ziekte/blessure kan het abonnement vroegtijdig opgezegd worden mits voorlegging van een doktersattest. De maandelijks verkregen credits blijven 6 weken geldig zodat lessen kunnen ingehaald worden.
​
Abonnementen zijn niet geldig voor de Reformer lessen. Hiervoor kan je een aparte Reformer Credits aankopen.
Beurtenkaarten groepslessen:
Alle credits hebben een geldigheidsduur, zijn strikt persoonlijk en niet verlengbaar. Hierin is reeds rekening gehouden met vakantie -en ziektedagen. Vervallen credits kunnen niet gerecupereerd worden en worden om geen enkele reden terugbetaald.
In je persoonlijk account (app of website) kan je steeds zien hoeveel credits je nog hebt en hoe lang ze nog geldig zijn.
Groepslessen kunnen 4 weken van tevoren ingepland worden.
Een groepsles kosteloos annuleren kan tot 12u van tevoren. Laattijdige annulaties of 'no shows' worden aangerekend als een gevolgde les.
​
​1 credit: 1 les/ 1 maand geldig na aankoop
5 credits: 5 lessen/ 6 maanden geldig na aankoop
10 credits: 10 lessen/ 12 maanden geldig na aankoop
Groepslessen beurtenkaarten zijn niet geldig voor de Reformer lessen. Hiervoor kan je aparte Reformer credits aankopen (zie hieronder).
Beurtenkaarten Reformer:
Alle credits hebben een geldigheidsduur, zijn strikt persoonlijk en niet verlengbaar. Hierin is reeds rekening gehouden met vakantie -en ziektedagen. Vervallen credits kunnen niet gerecupereerd worden en worden om geen enkele reden terugbetaald.
In je persoonlijk account (app of website) kan je steeds zien hoeveel credits je nog hebt en hoe lang ze nog geldig zijn.
​
Reformer lessen kunnen 10 weken van tevoren ingepland worden.
Een Reformer les kosteloos annuleren kan tot 12u van tevoren. Laattijdige annulaties of 'no shows' worden aangerekend als een gevolgde les.
​
1 Reformer credit: 1 les/ 2 maanden geldig na aankoop
5 Reformer credits: 5 lessen/ 6 maanden geldig na aankoop
10 Reformer credits: 10 lessen/ 12 maanden geldig na aankoop
Meest gestelde vragen over je abonnement of beurtenkaart
Een abonnement van 4, 8 of 12 credits per maand is de meest voordelige en een heel
flexibele optie. We merken dat hier toch nog heel veel vragen rond gesteld worden.
Daarom willen we de meestgestelde vragen en antwoorden hierover nog even voor jullie opsommen:
Ik heb deze maand (wegens ziekte, vakantie, of andere redenen) niet al mijn credits kunnen opgebruiken, kan ik deze nog recuperen ?
Ja, dat kan. Een abonnement is flexibel in die zin dat je credits die je aan de start van elke maand krijgt geen 4 maar 6 weken geldig zijn. Ben je dus bijvoorbeeld om welke reden dan ook 2 weken niet kunnen komen, dan kan je de maand er op die 2 niet gebruikte credits nog inzetten. Heb je deze na die 6 weken niet gebruikt vervallen ze uiteraard wel. Hier maken we geen enkele uitzondering op, zo blijft het eerlijk voor iedereen.
Ik ben lange tijd op vakantie of op reis. Kan je mijn abonnement even bevriezen?
We hebben ervoor gekozen om 2 weken extra flexibiliteit aan te bieden om ziektedagen, vakantiedagen of eventuele sluitingsdagen van de studio op te vangen.
Ga je door omstandigheden enkele maanden geen gebruik maken van je abonnement dan kan je deze opzeggen na de eerste periode van 6 maanden.
Waar kan ik zien hoeveel credits ik nog heb en hoelang deze nog geldig zijn?
​Alles is perfect op te volgen in de Studio Pura Vida app. Ga in de app naar 'IK' rechtsonder, scroll verderdoor naar 'producten'. Klik op de credits die je wil opvolgen (groepsles of reformer). Bovenaan zie je het aantal credits die je nog over hebt, wanneer je eronder op 'overzicht geldigheid' klikt kan je de geldigheidsduur van al je credits zien. Via de pc ga je naar puravida.virtuagym.com. Even inloggen met je mailadres en wachtwoord en je kan alles terugvinden en opvolgen.
Moet ik altijd aan de start van de maand een abonnement afsluiten of kan dat ook halverwege de maand?
Je kan gelijk wanneer een abonnement aankopen. Het systeem rekent dan die eerste maand automatisch pro rato uit (je betaalt dan uiteraard ook niet het volledige bedrag die maand).
Start je dus bijvoorbeeld op de 15e met een abonnement van 4 credits per maand dan zal je voor die maand pro rato 2 credits krijgen en vanaf de volgende maand komen er telkens 4 automatisch bij.
Ik wil de 30e van deze maand een les boeken maar dat lukt niet? Ik heb nochtans een abonnement, wat loopt er mis?
Wanneer je al je credits voor de maand al hebt opgebruikt kan het voorvallen dat je aan het einde van de maand een credit te kort komt om een les te boeken.
Oplossing: Je koopt een extra 5-beurtenkaart (6 maanden geldig) aan als dit vaker voorkomt of je vraagt ons je huidige abonnement aan te passen met een "add on" van 4 credits per maand aan een voordelig tarief.
Ik wil wel een abonnement maar deze maand kan ik niet zo vaak komen, volgende maand wel en de maand daarna weer minder. Kan ik geregeld switchen van het ene naar het andere abonnement?
Dat is helaas niet mogelijk. Dan neem je best het laagste abonnement en vul je wanneer nodig aan met een beurtenkaart’ of "add on". Stuur een mail met je vraag naar karl@puravidakeerbergen.be en hij zal je de beste optie voor jou voorstellen.
Een abonnement afsluiten is voor minstens 6 maanden, stopt het daarna vanzelf?
Om administratieve redenen en kosten vragen we je idd om je te engageren voor minimum 6 maanden, nadien wordt dit automatisch maandelijks verlengd. Wil je dit niet? Een mail naar karl@puravidakeerbergen.be is voldoende om je abonnement stop te zetten.
​
Ik heb mijn abo opgezegd tegen eind juli maar ik had nog 3 ongebruikte credits. Kan ik deze in augustus nog gebruiken?
​Wanneer je abonnement eind juli gestopt is vervallen ook de nog niet gebruikte credits. Credits kan je enkel inzetten indien je abonnement nog loopt in de periode dat je een les wil boeken. Gebruik je credits dus tijdig op.
Heb je een andere vraag ivm met je abonnement of beurtenkaart?
Neem dan contact op met Karl via 0475/290349 of stuur een mail naar karl@puravidakeerbergen.be
Karl zal jou dan asap een antwoord op je vraag geven!









